onsdag 1 februari 2017

Tilda i rött

Redan februari?!!
Det sköna med att vintermånaderna passerar snabbt i Sverige är att vi går mot ljusare och varmare tider. För mig är januari och februari de tunga månaderna. 

Så till dagen inspirationskort på Simply Magnolia och temat Anything goes...with red, har jag tagit tillfället i akt att göra det så rött jag bara kan. Jag älskar verkligen den röda färgen <3

Stämpel: Magnolia - Tilda with balloon
Papper: Canson illustration 250g
Färgläggning: Distressmarkers
Designpapper: Kaiserkraft och Maja design

Dies: spellbinders- with love, crealies - cirkel, scallop och kvadrat




Jag hoppas att ni hänger på utmaningen. Något med rött kan ju bara vara en blomma ;) För er som firar Alla hjärtans dag/Valentine day lite extra så är det ju en perfekt färg <3 <3 <3

Hoppas vi ses snart
Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar